Ballerud Golfklubb Ballerud Pink Cup 10.juni 2018

Av:   |  Publisert: 19. mai 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Støtt Ballerud Golfklubbs innsamling til Pink Cup

Ballerud Golfklubb er med på Pink Cup 2018. Vi arrangerer klubbturnering den 10. juni, men innsamlingen vår har startet og foregår helt til september. Mange personer er berørt av kreft, enten som pasient, pårørende, venn eller kollega. Pink Cup er en fin anledning til å vise engasjement og omtanke for de mange som rammes. Formålet med Pink Cup er først og fremst å samle inn penger til brystkreftsaken. Vi håper med turneringen også å skape positivt engasjement og aktivitet i klubben. Støtt innsamlingen i klubben vår og hjelp oss til å komme til landsfinalen. Tusen takk for alle bidrag!

Startavgiften og inntekt fra ulike mer eller mindre kreative aktiviteter klubben finner på teller med i innsamlet beløp.

For å samle inn mer penger kan vi blant annet tilby:
- Mulighet til å kjøpe vann/bunker forsikring.
- Mulighet til å kjøpe mulligan.
- Mulighet til å kjøpe utslag fra en pro.
- Treff blinken i dammen og vinn.
- Beat The Pro på hull 9 og vinn.
- Lotteri, Kake fra Nobel ++

Påmelding i golfbox eller på liste ved kiosken, eller pr telefon 67106110 (valg1), eller e-post: post@ballerud.no
Støtt en god sak, meld dere på NÅ!

Påmeldingsfrist er utsatt til lørdag 9/6 kl 17:00. Startavgift kr 200,-
Første start Søndag kl 10:00, det spilles 9 hull på den vanlige banen.

Dersom du ikke har anledning til å delta, men ønsker å gi en pengegave, kan du gjøre dette på https://innsamling.kreftforeningen.no/pinkcup2018/5-8508