Velkommen til Seniorgolf

Seniorkomitèen, herrer 55 år+, har som mål å tilby medlemmene sportslige, såvel som sosiale arrangementer. Seniorene ha fast spilledag på Ballerud hver tirsdag gjennom hele utesesongen. Det kåres en beste spiller hver gang. I løpet av sesongen avvikles det konkurranser mot andre klubber, hvorav Ballerud Cup, mathen mot Røa GK, er den mest prestisjefylte.

Hvert år arrangeres en vår- og en høsttur med konkurranse, sosialt samvær og overnatting. I alle klubbens faste turneringer er det egne klasser for Seniorene og vi får egne Seniormestere. Sommer sesongen avsluttes i Klubbhuset med middag og premieutdeling for "Sesongens spillere"

I vinterhalvåret spilles det simulatorgolf hver tirsdag 0900-1130 på Innesvingen Golf, etter samme mønster som ute i sommersesongen.

Vel møtt til hyggelig Tirsdagsgolf!