Golftur til England til høsten 2017

Av:   |  Publisert: 31. januar 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Bli med oss på en fantastisk golf tur på noen av øst Englands skjulte perler. Vi skal spille på tre forskjellige baner i Suffolk.

Aldeburgh Championship Banen

Onsdag 25.Oktober — Mandag 30.Oktober

På Torsdag spiller vi på Purdis Heath Golfklubb, en klassisk Heath land bane utformet av den legendaris-ke arkitekten James Braid. På fredag spiller vi på Felixstowe Ferry Golfklubb. Banen ligger langs kysten og er den femte eldste i England. En gammel links Bane med en fantastisk utsikt over kysten til East Anglia. Lørdag og søn-dag vil de siste to rundene spilles på en av Storbritannias best gjemte golfbaner; Championship banen i Alde-burgh rangert som nummer 31 i England. Denne Heath land banen har en nydelige utsikt over elven Alde og Nordsjøen. Banen har utmerkede forhold året rundt med sandholdig jord som forsikrer at den er fantastisk å spille på høsten. Banen er 6040meter lang og kun Par 68 på herrenes scorekort som gjør den til en betydelig utfordring for selv den beste golfer. Denne golfbanen er så bra at vi har booket to runder her.

Vi kommer til å være 5 netter på Lattice Lodge gjestehus i Ipswich. Vi har leid hele huset med 11 rom og opptil 23 senger. Frokost er inkludert hver dag og all transport til og fra golfbanene og flyplassen er inkludert.

Ipswich GK Purdis Heath

Felixstowe Ferry GK

Golf guider er: PGA Professionals Eivind Jordel & Simon Page

Prisen Inkluderer