Husk Nattgolf nå på lørdag 24. september

Av: Shawn Carivau  |  Publisert: 21. september 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi inviterer våre medlemmer til meget uhøytidelig nattgolf på Ballerud lørdag 24. september. Meld deg på til årets morsomste turnering innen fredag kl 12:00.

Innsjekk i kiosken på Ballerud  kl. 18:30-1900
Vi begynner med velkomstdrink, litt konkurranser, sosialisering og lagfordeling.
Nattgolfen er en scramble turnering med shotgun-start og blir selvfølgelig avholdt etter mørkets frembrudd (ca. kl. 21:00). Alle deltakerne får utdelt selvlysende baller og annet nødvendig utstyr. Spillere, teesteder, vannhindre, og greener vil bli merket, slik at alle kan se hvor de skal og ikke skal slå. Det er IKKE tillatt med hodelykt.
Vi serverer punsj (til de som ikke kjører) og Ballerud-burger.

Etter turneringen samles vi for eventuell playoff’s før premieutdeling og skryteprat.
Med fokus på det sosiale er det også tillatt å ta med "medbrakt" denne kvelden.
Deltageravgiften er 250,- og inkluderer velkomstdrink, hamburger, utstyr og premiering.

PS 18 års aldersgrense.
Påmeldingen i Golfbox eller i kiosken.