Innkalling til årsmøte i Ballerud Golfklubb 10.08.20

Av: Thomas Faale  |  Publisert: 11. juli 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi har nå satt ny dato for årsmøtet til mandag 10. august kl. 18:00 i klubbhuset på Ballerud.

På grunn av Corona situasjonen ble årsmøtet utsatt på ubestemt tid. Vi anser nå smitefaren så lav at årsmøtet kan avholdes på normal måte. Hvis situasjonen skulle endre seg vil vi vurdere om møtet vil bli avholdt digitalt.

Forslag og saker som ønskes behandlet på årsmøtet skulle være styret i hende senest 10. mars 2020.
Skulle det likevel komme nye forslag eller saker innen 26/7 vi styret vurdere om disse vil bli behandlet på årets møte, eller videreføres til 2021.
Saker til årsmøte sendes til: post@ballerud.no eller Ballerud Golfklubb, Ballerud alle 1, 1363 Høvik.

Fullstendig sakliste med alle sakspapirer legges ut senest en (1) uke før årsmøtet på www.ballerud.no

Du kan også få en kopi ved henvendelse til kontoret.

For fullstendig innklalling og dokumenter, klikk
HER.